Kızlar çok stresliyim, çocuğuma tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum üç gün oldu, ilk iki gün asla ne tuvalete ne lazımlığa yapmadı, ne zaman çişi gelse altına yaptı hep. Bugün bir defa lazımlığa yaptı, sonra yine hep altına. Güzel güzel konuşuyorum, beni dinliyor sonra yine geldiğinde üstüne yapıyor. Klozete ve lazımlığına oturuyor, birkaç saniye sonra hayır yapmıcam diyip kalkıyor. Bir de çişini tutuyor, mesela gün içinde 3-4 saat tuttuğu oldu. En son dayanamayıp üstüne yapıyor. Şu an 32 aylık, diyorum ki acaba geç mi kaldım? İki yaşındayken daha mı kolay olurdu acaba? Tam inatlaşmaya başladığı bir dönem çünkü. Üç gündür sadece bir kez lazımlığa yaptı. Artık çamaşır yıkamaktan yıldım, ev çarşamba pazarına döndü. Hazır değil mi acaba? Nasıl ilerlemeliyim moralim çok bozuldu