sancarmom elfrana_03 işte o yüzden kilo veremiyoruz bende öyleydim :( protein sebze su sadece bunlar ile sütünüz artar diğerleri hep fazla kilo malesef
elfrana_03 sancarmom artık dikkat edeceğim insalalh çocuğum da ek gıda yogunlasirsa süt yeter diye düşünüyorum..ben dogumdan bu yana kan değerlerim baktirmadim.dahiliye gitsem her seyime ablaf mi sonra diyetisyen gidecegim
princessmom_ sancarmom akşam 5-6 arası yiyorum normalde de o saatte yeriz yemeği daha geçe kalınca midem ağzıma geliyor 😁
princessmom_ sancarmom haaha sen benim gibi yapmak zorunda değilsin 3 öğün yap zor olursa ben 3 kere yiyesim gelmiyor diye 6 yumurtayı öyle böldüm😁
sancarmom gizememre Bekarken kabak detoksu yapmıştım 4 kg vermiştim oda 3 gündü bundada herhalde veririm ama bakalım 😅💖
sancarmom elfrana_03 Evet katılıyorum bi bakarsınız ama dediğim gibi süt yapıyor diye herşeyi yemeyin yalan yani su ve normal beslenin ben 84 le dogurdum oglum 4 aylıktı hala 84 ttüm inanılmaz yani saçma sapan ne varsa yedim sonra çok pişman oldum
princessmom_ sancarmom baya geç olmuş bekle akşamla bir ye ahahah 6 tanee diyet sonu gıtgıtlamaasak bari
elfrana_03 sancarmom şuan 8 ay oldu verecegim yerde aldım.ilk doğumda çok iyi düşmüştüm ama şuan evden cikmiurouk hareket yok çok zor artık yapıştı kilo bana.
sancarmom elfrana_03 evden çıkın yürüyüş bile iyi gelir size bende öyleydim bol su için 84 ten 70 teyim bakalım verebileceğim kadar vermek istiyorum
elfrana_03 sancarmom maşallah tebrik ediyorum darısı bana..eşimin iş saatleri yürüyüşe cikmama engel oluyor maalesef.cocuklar da küçük olunca sadece parka cikiyorum o kadar ama evde spor yapsam tekrardan diyroum bakalım