elfrana_03 sancarmom maşallah tebrik ediyorum darısı bana..eşimin iş saatleri yürüyüşe cikmama engel oluyor maalesef.cocuklar da küçük olunca sadece parka cikiyorum o kadar ama evde spor yapsam tekrardan diyroum bakalım
sancarmom princessmom_ Ayy gerçekten mi ben şuan sadece açım ful ayaktaydım birazdan pişirip yiyeceğim ful kahve su içtim inşallah yarın iyi olurum 😭😭😭💔
princessmom_ sancarmom ben kötü oldum tansiyonum 7 ye düşmüş bıraktım normal diyetle devam edeceğim artık
sancarmom Günaydınn🥚🥚🤣 Dün çok zorlanmadım bakalım bugün ne bekliyor beni kabızlık sorunum var dünde bu sabahta wc yok 😭 Tartı sonucum 68.80 ☺️☺️🫶🏻🫶🏻