gizememre bende dün tartıldığım da 112′yi gördüm, bu aralar diyet ve spora başlamayı düşünüyorum, bir ara diyetisyene gidiyordum ama 2 çocuk ile gel git, listeye uymaya çalış gerçekten zordu, bu sefer evde kendimi kendim yönlendirecem, İnşallah bu sefer veririz.