Hello kızlar günaydın , yine ben yine ben ve diyet postu , çok saldım zaten çok kiloluyum dün akşam tartı da 129.8 gördüm arkadaşlar duba gibiyim, boyum var diye idare ediyoruz ama ben çok bunaldım ama iradesizim endokrine gittim ilaç ve iğne tavsiye etti iğneden korktuğum için ilaç kullandım faydasını görüyordum ki irademe sahip çıkamayıp diyeti bozdum yani anlayacağınız tam dayaklık oldum ama artık yeter ameliyat, mide balonu vs bunlardan aşırı korkuyorum cesaretim yok o yüzden sonu olmayan bir yola bu gün tekrardan giriyorum umarım bu diyetim de başarılı sonuçlar alırım 🥹 varsa benim gibi iradesiz dostlarım gelin motive olalım birbirimizi bu postta motive edelim 🤓 kahvaltımı 8.45 de yaptım şu şekil de ;

Elimde bir liste var buna uyarak gitmeyi düşüyorum ayrıca eliniz de mide bulandırmayan 30 tane karışım içermeyen detokslar varsa onlara da açığım 🥰 güncel kilomu yukarı da yazdım haftalık olarak tartılıp güncelleyeceğim burayı 🫶