anonimli PTT kargo pişmanlık ya,
Siparişim vardı hafta içi dağıtıma çıktı salı oldu Çarşamba oldu Perşembe oldu her gün geldik Evde yoktuk veya ulaşamadık diye bana mesaj geliyordu Ve Zilim falan çalışıyor her şey normal en son dağıtıcı şubeden alabileceğimi falan söylediler. Kızımla da anlamıyorum ki imkansız çünkü bayağı uzaktı şubesi. Şikayet edebileceğim her yeri ettim tüketici hakem heyeti internet üzerindeki şikayet platformları.
O hafta bitti dağıtıma ilk gün çıkması üzerinden 10 gün geçti. Bir gün kapım çaldı getirdiler. Sonra beni PTT Ankara genel merkez mi ne orası aradı. Şikayetim gitmiş kargonun durumu için aradılar. Ceza yemiş kargo şubesi dediklerine göre ( ben kabaca anlatıyorum)
Elinden gelen yere yaz şikayet et mutlaka ha O kadar stres yaşadım olmayan şubelere gittim yakındaki orada dedikleri için. Olan yaşadığım stres kızımla git gel oldu ama sonuçlandı.
Sende mutlaka şikayet et