anonimli Elfgrn bende öyle yapıyordum bunu eşim sipariş vermiş hiç dikkat etmedim kargoya dedi Ama o da artık dikkat eder, adam diyor ki inşallah parasını verirler fincandan geçtim 😂🤦🏻♀️
anonimli Aloneeee ay bende ürünümü istiyorum Trendyol eşime demiş ki ürün firmaya gitse bile dağıtıma tekrar çıkar Umarım öyle olur dedim Eşim de diyor fincandan geçtim parayı verseler de yeter 😂
anonimli nutellaaaaa valla takibinde olun derim Çünkü herkes problem yaşamış o kargo şirketi yüzünden
anonimli beyzzsenturkk_ gerçekten öyle ben daha trendyol expressden Bi sorun görmedim Arada Bi aras yada mng pislik ediyor o da zaten DHL olmuş artık Ama bu ptt, herkesi bıktırmış
kivircikannesi anonimli PTT den bıktık zaten Şimdi de Kolay Gelsin diye bir kargo çıkmış On gündür bekliyorum gelecek 😏