Kızlar eşim bana Bi fincan takımı almıştı 8 nisanda, pahalı da bişey.
9 nisanda kargoya verildi, bu ptt denen kargoya!
11 nisan da teslim olacaktı, ama Bi hareketlilik yoktu. Teslim edilmedi!
Neyse haftasonu diyedir dedim, bugüne bekledim.
Kargo kayseriden gelecekti, ve bugün sistemden baktım iadeye gidiyor diye göstermişler.
Kargoyu transfer sürecinde bile göstermeden direkt iadeye vermişler geri.
Bu nasıl rezil illet Bi kargodur ben anlamadım
Müşteri hizmetlerini aradım bana diyor ki “iadeye gitmiş gözüküyor”
‘biliyorum da niye gitti?’ diyorum bişey demiyor.
Nereye şikayet edebilirim ben bunları?
Nasıl da hevesle bekliyordum ya😑😏