metekaanmomm 12betul fırsat buldukça yapıp atmak lazım benim de boş sayılır, iki çocukla zaman bulamiyorum ama komşum sağolsun hemen geliyor çocuk uyurken ne yaparsak o kâr diye
Tatlican 12betul Poşette koyuyordum. Veya Kısa zamanda yapacaksam tencereyle bile koymuştum😄 Ben buzlu direk yapıyorum dedim ama en azından 4 er 5 er şekilde alınacak kadar dışarda duruyor yoksa tencereye dizemeyiz. İnce bile sarsan Kırılma olmuyor.
CuteBadesMama metekaanmomm ellerinize sağlık afiyetle yenilsin ☺️🌸 bir tabakta bizlere gönderebilseniz ne iyi olurdu 😁
bittercikolata__ metekaanmomm ben hep kısık ateşte yaparım mesela akşam 7 gibi servis yapacaksam öğlen 3 gibi pişiririm yavaş yavaş sonra satarım sogumaz çok güzel olur 😘 ellerine sağlık,❣️
metekaanmomm annisoldum cozdurmeden pişirdim çok da güzel oldu bir bardak su koydum ağır ateşte 40 dakka da pisti🌸
annisoldum metekaanmomm sıcak su mu koydunuz soğuk mu bir dahakine bende öyle yapayım sanırım ben sıcak su koymuştum
Lylcyln metekaanmomm çözdürmeden hemen tencereye diz çok az sıcak su koyuyorum üzerine zeytinyagi gezdiripdemleme yöntemiyle altını kısıp pişiriyorum.
gzaydnlgm_034 Elinize sağlık bende çözülmeden kısık ateşte diye yazacaktım halletmişsiniz afiyet olsun
metekaanmomm CuteBadesMama ayy gerçekten hep ilerde böyle biz burdan yollasak karşımızda ki hemen alıp yese diye düşünüyorum hep belki bir gün icat edilir 🤣ne güzel olurdu tadına bakardiniz birde çay demlerdik oh yanına da kısır 🤣