metekaanmomm yaptınız mı bilmiyorum, ben hep buzluktan pişiriyorum her seferinde harika olan bir formülüm var ama düdüklüde yapıyorum ben 🌸
sarmaların hepsinin ucu ortaya bakacak şekilde düdüklüye yuvarlak dizin. tam hizasında su. biraz yağ koyun. porselen tabak kapatın. 1de pişireceksiniz, kaynadıktan sonra kısığa alın 13 dkda tam ayarında pişiyor dağılmadan ve diri kalmadan. misafire, bize hep yapıyorum 💓 bitince de alıp üzerine limon sıkıyorum. misss gibi