3kedili2bebekli metekaanmomm ay şimdi gördüm hiç eritmeden direk diz ocağa koy her zamankinden bir tık az su koy o kadar
metekaanmomm talhamamy evet suyu az koyup bakicam bir pişme durumuna göre eklerim, en azından yoksa çok sulu olunca kötü oluyor teşekkür ederim
CuteBadesMama metekaanmomm pişirin birde kapağını hiç açmadan örtüye sarıp dinlendirin. Bekleyen sarmanın lezzetide artar.
cocukgelisimcianne metekaanmomm çıkarın iyice çözülsün sonra pişirin. Buzlu buzlu pişirirseniz kum gibi olur içi
alpmila cocukgelisimcianne hiç öyle olmuyor eger sizinki oluyorsa pirinci değiştirmenizi tavsiye ederim ben hep yaparım tane tane olur
elfrana_03 metekaanmomm hiç cozunmeden diziyorum.sık dizin ayrılmasın üzerine de bir veya 2 bardak su koyuyorum yağ da ekliyroum oyel pişiyor kısık ateşte hiç tadı bozulmuyor.tabi üzerine ağır sarma taşı koyuyorum
metekaanmomm elfrana_03 bende taş koyucam ama bazı yorumlarda çözdür, bazılarında cozdurme dağılır diyenler oldu. iki türlü de dagilma oluyor o zaman
elfrana_03 metekaanmomm en iyisi deneyip kendi bildiğinizi yapmak.bej bugüne kadar hiç cozdurmedim o yuzden bişey diyemem..ama yaptığım yöntem ile çokta guzel pişiyor yagi ekşisi yerinde olursa lezzetli oluyor.
flowersssss metekaanmomm çözdürmezseniz pirinçleri hep kırılır. Çözdürüp ılık suyla yada soğuk suyla pişirirseniz güzel olur
metekaanmomm flowersssss ama cozulunce kırılır diyenlerde oldu, pirincin cinsinden mi acaba biraz da bu kırılma olayı
asilazmazbalkokmaz Tencereye dizilebileceği kadar çözdürdükten sonra salçalı, zeytinyağlı, sumak ekşili sos yapıp pişiriyorum.
elizinannesigeldi metekaanmomm çözdürmene gerek yok canım , ben öylece çıkarıp pişiriyorum . Soğuk suyla salça çırpıyorum , zeytinyağı ekliyorum . Üstüne de limon dilimleri, mis gibi oluyor ☺️