bittercikolata__ metekaanmomm ben hep kısık ateşte yaparım mesela akşam 7 gibi servis yapacaksam öğlen 3 gibi pişiririm yavaş yavaş sonra satarım sogumaz çok güzel olur 😘 ellerine sağlık,❣️
babyisleeping metekaanmomm çözdürmeden yapınca pirinçleri kırık kırık oluyor hiç sevmiyorum. Akşamdan çıkarıyorum.Ertesi gün yağını suyunu limonunu ekleyip pişriyorum aynı taze gibi oluyor
metekaanmomm babyisleeping ben cozdurmeden pişirdim yorumlara dayanarak çok da güzel oldu hiç kırılmadi teşekkür ederim 🩷