simseklivekalpli hayırlı olsun bence çok iyi yapmışsınız. Benim de aklımdaydı cumartesi günü burdaki 5M migrosta denk geldim iki model vardı 4320ydi biri diğeri 4318di. 4320yi aldık eve gelince koltukları yıkadım gerçekten güzel çekiyor ama malzeme kalitesi biraz dandik. Biraz hassas kullanmak lazım . Onun dışında motoru emişi falan canavar gibi ben çok memnun kaldım. Koltuklardsn çıkan suyu görmeliydiniz var ya rezaletmişiz😭