Kayınvalidemde vardı bir tane. Gözüm görmesin diye yolladı başkasına. Halı ve koltuk temizliğinin eziyetinide çekemem, yıkatsın demişti. Kayınpederime sinirlenmişti. 😹 Bende kendisi gibi düşünüyorum. 🙂 Ama o köydeki eve bile taşıyordu öyle memnundu kullanırken. Karcher’dı markası.