esmaahmet iyi akşamlar 🌸 denedim. 4325 aldım ben.
Pencerede iz bırakıyor ama beni rahatsız etmez, çocukların kirli el izi varsa yani bastırmalık bir lekeyse onu da çıkarmıyor.
Koltuk ve sandalye performansi güzel. Alanı daha geniş diye koltuk yıkama kısmını sevdim hatta ben 😃 çok ıslak da bırakmıyor birkaç saate kuruyor ama tabiki güç vermeniz lazım o oranda çekiyor çünkü.
Halıda da denedim lekeli alanları önce temizlemek lazım cunku makine leke çıkarıcı değil, yani sırf lekeyi çıkarması beklenmemeli bence. Yuvarlak bi halim vardı onda denedim vov olmadım halıdan ve benim ilk yapmamdan kaynaklı da olabilir bu. Sonuc olarak hepsinden pis su çıktı demek ki temizlendi ama