Rabiiul bu zamana kadar kullandım kızım parçalamadıkça akıtma olmadı ilk aldığımı kopardı dişiyle dişleri kaşınıyordu ondan sonra 2-3 kere daha aldım sık sık değiştiriyorum. temizliği kolay her parçası sökülüyor hemen çıkıyor biriken yemek artıkları. kırılmıyor kaçıncı kattan attı evde bile sürekli fırlatıyor dışarda aynı şekilde yuvarlanıyor çizilmiyor bile😄 doğacak bebeğime bile aldım son aldığımı yedekli aldım trendyolda uygun oluyor sakladım birini o kadar seviyorum😄
pipetli suluk