Rabiiul
2,5 yaşında. Philips Avent ve Mamajoo var ama dediğiniz gibi yetersizdi artık. Normal suluklara yöneldim. Lc Waikiki’den Shotay aldım bir tane, çelik. Birde Decathlon’dan Quechua aldım. İkiside pipetli. 🙂 Dışarıya çıkarken ayırmıyoruz yanımızdan ikisinden birisini. Evde normal bardak kullanıyor. Susayınca istiyor veriyorum.