Rabiiul ben çok memnunum ondan temizliği pratik. Kapak derdi yok. Kullanımı kolay. Ama ısı yalıtımı için ekstra denemedim. Okul suluğunun diğeri kırılınca acil aldım. Gerçekten rahat. Ama çantanın içine fırlatim dursun olmuyor tabi. Arada bir akıtma yapıyor. Çantanın yanına rahatlıkla giriyor ama. Diğer suluklarımızın hepsi de çantanın içine atınca akıtıyordu. Munchkin olsun milk moo olsun. En az akıtan Chicco ve munchkin. Önerecek olsam kullandıklarım içinde Chicco yu öneririm. Gerçekten aşırı pratik. Okula da onu koyuyorum. Bitince öğretmeninden yeniden doldurmasını istiyor oğlum. Temiz temiz içmiş oluyor.
Skiphop ta Perşembe teslim edilecek. Edilince size söyliyim. Arasında çok bir fark yok. Chicco 900 TL’ye yakındı. Skiphop u da 1527 tl ye aldım dün akşam.