Esmabetul dün parkta ilkokula giden erkek çocuğu başka bir erkek çocuğun özel bölgesine dokunmuş. Annesi ortalığı yıktı resmen o dokunan çocuğun ailesinden kimse yoktu. Düşünün ki ilkokul çocuğu ya şaka gibi resmen. Gideceğimiz bir park var ona da gidemeyeceğiz herhalde artık. Evimiz yüksekte e çocuklar enerji nasıl atacak. Ondan sonra çocuğumuz öfkeli,sinirli durmuyor diye sitem ediyoruz. Böyle kansızlar olmaz olsun ya. Yanımızdan geçen insanlar nasıl bir karakterde bilmiyoruz bile artık dışarı çıkarken korkar olduk. Allah sonumuzu hayır etsin