love_momy 12betul keşke her parkın etrafında polıs ya da sürekli o sokağı kontrol eden bekçiler olsa harbi bu bekçiler niye vardı
sumeyyeravza Esmabetul allahım kimseye yaşatmasın, dibi kurusun bu illet uyuşturucunun da. Ay durumu iyi mi yavrunun? Sokağa çıkmaya korkar olduk. Her parka polis mi dikseler ne yapsalar nasıl olacak böyle her yer de bu pislikler?
aleynaderin1 Esmabetul İzmir’de yaşıyorum ve çok korkuyorum burdan 3 sene olucak hala alışamadım bence burası çok garip bir yer
ArsAyz Esmabetul Eskişehir parkları müptezellerle dolu bu sene malesef. Bu devrin insanlarından tiksindim artık. 2 yaş bebeğin ne boynu vardı da soktun yani bıçağı, insan kafayı yer 🤦♀️
Esmabetul ArsAyz evet malesef burası da öyle ya Çok üzüldüm çocuğa etkisinden çıkamadım o anneyi düşünemiyorum
Nursenaaa40 Esmabetul çoçuklar için en önemli olan oyun parkları bile güvensiz hale geldi dışarı çıkmaya korkar olduk Rabbim bizlere yardım etsin
gecekusu_- Esmabetul kaç saattir bu haberin etkisinden çıkamıyorum artık bu tarz insanlar yüzünden sokağa çıkmaya korkar olduk ne istedin el kadar masum bir bebekten Allah belasını versin inşallah 🙏🏻 ailesi nerdeymiş acaba çok merak ediyorum ailesiyle ilgili bir şey dememişler