Esmabetul Kızlar bu haberi gördünüz mü ? Çok dikkatli olalım gözümüzün önünden ayırmayalım yavrularımızı böyle canileri milletin gözü önünde idam etmek lazım ligme ligme doğramak lazım! Keşke görmez olaydım 😭 Allahım inşallah çocuğun durumu iyidir inşallah
Gokturkmom Esmabetul insan böyle şeyleri görünce hem dışarı çıkmaya korkuyor hem de çocuğunu dışarı çıkarmaya 😔Nasıl bir zamana denk geldik
Nikita Esmabetul ayy Allah’ım bu ne 😧 İnşallah içeride hallederler onu. En az 3-4 konudan ceza yer zaten. Uzun yatar
Rabiiul Esmabetul inşallah daha beterini yaparlar 🤲🏻 kuzum benim suçsuz günahsız Allah beterinden korumuş
Esmabetul Gokturkmom havalar güzel malum çocuklar evde sıkılında anneler olarak hepimiz parka çıkıyoruz ama bunu görünce aşırı korktum ne yapalım hapis gibi evde mi oturalım ya Nasıl bi canilik bu 🥺
love_momy Her şey olur her şey bır sürü suçtan sabıkası olan insanlar böyle sokaklara salınırsa olan sana bana olur suçlular dışarda
mbabygirlm love_momy valla eşim suçsuz bir şekilde tutuklandı şu an cezaevinde işte böyle asıl suçlular da dışarda geziyor hani adalet nerde?
patlakprezervatif Esmabetul kusura bakmasınlar ama aklıma aile ihmali geldi. Kaydırağa tek başına çıkamaz salıncak desen tek başına sallanamaz. Ne yaptı telefona gömülüp ilgilenmedi ya da bulduğu kadınlarla dedikodunun dibine dibine mi vurdu? Eğer ihmaller silsilesi ise umarım dersini alıp gözünü ayırmazlar
Esmabetul patlakprezervatif kesinlikle katılıyorum Öyle annelere parkta denk geliyorum kaç kez kendi çocuğumu sallarken salıncağın önüne koştu daha minicik çocuk annesi sohbet çay içiyordu ben tuttum yoksa Allah muhafaza 😣
MSK patlakprezervatif annesi ile gitmemiş parka. 9 10 yaşlarında abisi parkta top oynamak için evden çıkarken peşine takılmış abisinin anneside biraz oyala parkta demiş abisine 🥲 çocuğa çocuk emanet edilmiş 😓
12betul Esmabetul Ya bu ne Allahın cezası ya . Artık madde kullanmak o kadar rahat ki parklar böyle pisliklerle dolu alkol desen aynı park değil sanki birahane .. Yanındayken bile koruyamıyoruz çocuklarımızı çünkü insanlar o kadar pislik oldu ki .
Esmabetul 12betul evet malesef afedersiniz parklar serseri kaynıyor agızda küfürler bagırmalar kavgalar ellerinde sigara kaç kez şahit oldum . Artık parka bile gidemeyeceğiz anlaşılan Allah’a emanetiz
love_momy 12betul keşke her parkın etrafında polıs ya da sürekli o sokağı kontrol eden bekçiler olsa harbi bu bekçiler niye vardı
patlakprezervatif Esmabetul her şeyin bir yeri bir zamanı var. Allah korusun bir şey olmuş olsaydı herkesten çok onun sesi çıkardı. Zaten sürekli eve hapsediyoruz parka çıkartıyorsun dön bi bak ne yapıyor nereye gitti dayak mı yedi o mu dövdü yok?
hazale966 Esmabetul Allahım şoka girdim bu ne. İpsiz sapsız insanlar başı boş geziyor. Olan masumlara oluyor, yaptıgını yaşamadan ölmesin vicdansız cani. Öyle kötü bir dönemdeyiz, hiçbir yerde güvende değiliz ya
Esmabetul hazale966 malesef öyle Havalar güzel bu ara bende çıkarıyorum çocukları parka görünce aşırı korktum Allah’a emanetiz🥺