nnoktaa
Ben aşırı iştahsızmışım bir günde sadece 5 zeytin yiyip günü bitirdiğim olurmuş, eşim çok iştahlıymış,oğlumuz çok iştahlı değil ama sevdiği şeyleri güzel yer ne benim kadar iştahsız ne babası kadar iştahlı😄
Ben ne gece ne gündüz uyumazmışım , oğlum da uyku sorunu dönem dönem yaşadık ama uyumadı desem Allah çarpar.
Ben çok dikkatli çok akıllıymışım , oğlum bence benden akıllı ejjdjdjdj çok dikkatli yaşına göre çok akıllı bir çocuk.
Ben yaramaz değilmişim ama çok mızmızmışım, eşim de hiç yaramaz değilmiş çok sakin bir çocukmuş , oğlumuz hiç mızmız değil ama çok yaramaz😂