nnoktaa oğlumda yumurta yemiyor, bende küçükken yumurta sevmezdim.Hala haşlanmış yumurta çok zor yerim.
Ben de çok yerinde durmazmisim bebekken,annemin pacasina yapışık gezermisim,küçük oğlumda aynı benim gibi yerinde durmuyor
Büyük oğlum içine kapanık kaynasmasdi kimseyle , sonradan bir açıldı pir açıldı 😀
Bende çok sessiz,içine kapanık yetiştim şimdi tam terisiyim😀Hatta tanıyanlar, önceden hiç konuşmadın der🤣