nnoktaa Ben hiç yemek seçmez herşeyi yermişim çok şükür oğlumda öyle ☺️
Çok sakin sessizmişim ama oğlumun maşallahı var dur durak sınır bilmez 😂
Ben çok çok duygusal ve ağlak mışım oğlum hırçın ☺️
Çok uyurmuşum hatta annem elli kere kontrol edermiş beni şükür ki oğlum da uyumayı çok seviyor 🥰