Aisemeva niye yani polis ve eşlerine olan oluyor anlamadım. Her meslek grubu zor. Asıl tehlikeyi sağlık çalışanları bankada çalışanlar kasiyerler vs yaşıyor . Ohal olsa eşin polis evine ekmek bulur . Evde oturmak zorunda kalanlar napacak. Bunu dramatikleştirmenin anlamı yok. Bak şimdiden cafeler kahvehaneler vs kapandı . Günlük yevmiye usulü çalışan bu insanlar şimdiden napacak hiç düşündün mü?
Deletedmom277 boşver sende canım çok haklısın tartışmaya girmeye değmez. Herkes kendini düşünüyor anlaşıldı