Deletedmom277 😂 sorun su ki ben yazdigim yorumda hepimiz hakliyiz ama farkli yerden demistim 👍 ben sizide anliyorum babamin gunduz bakim evi ve cocuk klubu var suan tatildeler ama maaslari kirayi odemek zorunda ben diyorumki birilerine yayilacaksa varsin is olmasin maddi sorun yasansin kimse caninin derdine dusmesin 1 ay 2 ay parasizliktan kimse ölmez , derdim kocamin herkes evdeyken calismasi da degil onuda belirttim ama carpitmak icin elinden geleni yapmissin 🤷♀️ yani yazdigimi anlamamissin bide ustune sizin yaptiginiz gibi yanlis anliyorum demissin bana evet en cok cileyi cekiyosun desen ne olacak benim ne faydam var bunda ? Ama devlettrn hazir gelen maaslari yok herkes cahil ben bilirim havalari evet beni rahatsiz etti zaten o yuzden cevap verdim yoksa polemikler tarzim degil👍