Deletedmom277 pardon da dikkat çekmeye çalışan biz değiliz hanımefendi. Evet sizinki tabiki zor bir durum. Ama bu postun altına yazılacak bir yazı değil. Siz de bunu anlayın. Sizin durum ile polis, asker ve saglık çalışanlarının durumu denk değil. Siz kendi durumunuzu anlatan, dert yandığınız bir post açmış olsaydınız emin olun hak verirdim ve böyle bir tepkiye maruz kalmazdınız.Bu arada okuduğumu çok çok iyi anlarım. Madem sormuşsunuz cevap vereyim:Hacettepe Üniversitesi mezunuyum!!!