Deletedmom277 ah ne aileler ne hikayeler var, keşke kaybımız sadece maddi olsa. belki 1 ay 2 ay maaşlarını verebiliriz sonrasında bi yere kadar zaruri ihtiyaçlarına da yetişmeye çalışırız ama ya sonra bu insanlar ne yiyip ne içecek dediğiniz gibi hastası olan var bebeği olan var ailesine tek başına bakan var, herkesin kenarında parası yok ki. Evet karakollar, hastaneler vs hep açık ama bunun tedbirini alamayacak bi ülke de mi yaşıyoruz biz. Bu durumdan herkes etkilenecek, meslek olarak ayırmak anlamsız.