Nebicimanne Ben kurduğum cümleyi anlamayanlara söyledim onu. Cümle çok basit anlamayan ya bencildir ya cahil. Lafı alıp başka yerlere taşımanın , bana sizde takmışsınız paraya demenin karşılığıdır bu. Düz bir cümle var ve çok net herkesi ilgilendiren bir olaydan bahsediyorum alıp cümlemi arşa çıkartmanın , anlamamak için ısrar etmenin lüzumu yok. Olay para kazanamamak değil olay ihtiyaçlarımızı karşılayamamak. Herkes etkilenecek polislere bir şey olmayacak demedim ki. Polis ve asker eşleri dolmuş bunalmış olabilir görevlendirmelerinden dolayı benim de onlara söylediğim siz sadece bu sıkıntı çekmeyeceksiniz bizde bu sıkıntının farklı şeklini çekeceğiz. Benim eşim inşallah ohal gelmez diyor. Cebine gireceği paranın azlığından değil sorumluluğundan. O kadar kişinin ekmeğini düşündüğünden. Şu an işe gidiyor bende çocuğumda riskteyiz. Ben kalkıp demiyorum ki ama öğretmenler tatil de olan bize oluyor diye. Herkes bir riskin için de ha dışarda ha içerde. Herkes yaşam mücadelesi verecek.