[silindi] Tatlican benim eşimin de dönem dönem iştahı çok açılır. Dükkanda stresliyse özellikle daha fazla yer. Aslında işin özü stresiyle baş etmeye çalıştığı dönemlerde ben de bu şekilde gönlünü yapıyorum 😂
elifkesim [silindi] bu saatte mantı yemesine müsaade etmem sağlıklı beslenmeye dikkat ederim her öğünde yoksa istediği yemekleri elbette yaparım akşam 7 den önce 🥰
asilazmazbalkokmaz [silindi] Ezdirmemm kendimii. Bazen yapamadığım şeylere bile ego kasıyorum ona karşı. Kuyruğu dik tutmak benim için mühim 😹