[silindi] Yorumları kaçırıyorum tek tek bildirim gelmiyor. Cevap veremediğim olursa arkamdan sövmeyin
asilazmazbalkokmaz [silindi] Ezdirmemm kendimii. Bazen yapamadığım şeylere bile ego kasıyorum ona karşı. Kuyruğu dik tutmak benim için mühim 😹
[silindi] asilazmazbalkokmaz kuyruğu dik tutmana ne gerek varrr. Çocuk yapmışsın ona nur topu gibiii??
asilazmazbalkokmaz [silindi] Of sorma akşama doğru çocuğu bırakıp markete çıktım bir geldim uyumuşlar. Şimdi kendi uyuyor çocukla ben ayakta 🥲🐒
[silindi] [silindi] bazen kocama birakip kaciyorum bim aktuel gunleri benim garibanlik seviyesine bak yaa anaya hersey luks 😂😂