asilazmazbalkokmaz [silindi] Yok ya pek el yatkınlığım yok böyle şeylere. Sarmayıda saramıyorum hahaha
oylesinebiri__ uykusuzanne__ üst katda çekmiyor mus 😂 bacım ben olsam mutfakta ona yazardım oda yapsın
poppy [silindi] Bütün kpcalara söven postların arasında nur topu gibi parlıyorsun şuan🤣 Bu arafa ben de yapmam bu saatte, işim olmaz😁
uykusuzanne__ asilazmazbalkokmaz bende eringeçlik yok ama hasta olduğum için şu anda yapmam teşekkür ederim 🙃🥲
Tatlican [silindi] Eşim iştahlıdır güzel karnını doyurur talısını yer çayını içer. Bazen meyve bile yemez.
[silindi] Tatlican benim eşimin de dönem dönem iştahı çok açılır. Dükkanda stresliyse özellikle daha fazla yer. Aslında işin özü stresiyle baş etmeye çalıştığı dönemlerde ben de bu şekilde gönlünü yapıyorum 😂
asilazmazbalkokmaz [silindi] Bende güzel olmuyor hep dağılıyor kalın oluyo falan. Annem saramasa bizim evin sarma stoğu azalırdı. Onuda kayınvalide ve anneden alıyorum. Bu adam iyi katlanıyor bana bak aşkım kabardı 😹👻