Tatlican [silindi] Eşim iştahlıdır güzel karnını doyurur talısını yer çayını içer. Bazen meyve bile yemez.
oylesinebiri__ uykusuzanne__ üst katda çekmiyor mus 😂 bacım ben olsam mutfakta ona yazardım oda yapsın
asilazmazbalkokmaz [silindi] Bu arada ben bu saatte eşim için mantı açmaya kalkışsam ki önce öğrenme aşamam var eşim der ki başına taş düşmüş olabilir mi. 😹 Süper imaj çizdim adama bu konuda hahaha
uykusuzanne__ Elfgrn tabi zaten hastayım çok iyi giderdi yoğurtlu ama evde yok şimdi bu saate kim mantı sıkacak zaten hastayım yerimden kalkamıyorum 🥲
asilazmazbalkokmaz uykusuzanne__ Yok ben kendimede yapmam. Bu saatte acıktıysam ekmek arasına talimim, pratik. 🤓
uykusuzanne__ asilazmazbalkokmaz haha ben erinmem normal de ama bu aralar çok eringeçim bayada hastayım mantı olsa yerim şu anda çok güzel giderdi🥲😂
asilazmazbalkokmaz [silindi] Hamuru yapmakta sıkıntı yokta açmayı beceremedim gitti. Şekil vermek içinde aparat var o da hallolur yoksa. 🙂 Ben ancak annem ve kayınvalidemin yaptıklarından buzluğa stok yapıyorum beceriksizlikten. 😹
uykusuzanne__ asilazmazbalkokmaz bende eringeçlik yok ama hasta olduğum için şu anda yapmam teşekkür ederim 🙃🥲