patlakprezervatif asilazmazbalkokmaz ben de yapamazdım. İçin rahat olsun 😄. Basit şeyler olabilir mesela tost 😄
Elfgrn uykusuzanne__ Bende hastayım çok çekti ama - kilo görmem için olmaz yiyemem bu saatte 😭😭 sabah olsun iple çekiyorum. Valla bol sarımsaklı yağlı mantı offf olsa da yesek [silindi] bize mantı borcun var
Tatlican [silindi] Oo maşallah. Bu saatte işten gelirse yaparım. Ama evdeyse zaten karnı tok olur hayatta yemez gece .
asilazmazbalkokmaz [silindi] Bu arada ben bu saatte eşim için mantı açmaya kalkışsam ki önce öğrenme aşamam var eşim der ki başına taş düşmüş olabilir mi. 😹 Süper imaj çizdim adama bu konuda hahaha
asilazmazbalkokmaz uykusuzanne__ Yok ben kendimede yapmam. Bu saatte acıktıysam ekmek arasına talimim, pratik. 🤓