Lolik [silindi] çok şükür ejdjdjjdk bu arada yaparım😂 gece acıkması meşhur canım sevgilimin 🫠 tost , gece kahvaltısı vs yapmışlığım çoktur , mantıda yapmıştım😂
[silindi] [silindi] yani el açması değildir umarım cnm paket yaparım zaten bu saattler de tıkınır öyle şeyler jsdmsmfmdödödö
Prensesannesii___ [silindi] gece 3te acıktı ekmek yoktu evde hamur yogurup bazlama yaptım 😂 tabiki de yaparım
Elfgrn [silindi] Yemeğin saati olmazdı ama işte şuan acımdan ölüyorum ve hala uyanığım uyumam lazım. Offf olsa da yesekkkkkkk
asilazmazbalkokmaz [silindi] Aşktan gözün kör olmuş. 😹 Açmayı bilsem bile bu saatte kendisi yapsın diye gazlardım ben heralde sadece hahaha Neyseki bilmiyorumda böyle istekleri yok. 🦭
oylesinebiri__ uykusuzanne__ bana yazıyor sözde internet kopuyor mus o zaman yazma de internet yok dimi