tubayday aşkım hiç düşünme kreşe ver bence. Okul da tanıdık diyorsun. Annen gelse bile kreşe devam etsin. Kesinlikle çocuğa çok iyi geliyor. İhtiyacı var artık yeni nesil çocukların. 3 yaş öncesi gerekli değil diyenlere bakma bence. Verdiğim en iyi karardı diyebilirim. Hatta başta herkes laf söyledi. Şuan o laf söyleyenler bile oğlumdaki gelişmeyi görünce iyi ki vermişsin diyor. Öyle diyim sana. Okuldan da inşallah memnun kalırsın🙈
Mesela oğlum başını alır giderdi. Çok kez dışarıda kaybettim. Hemde peşinde eşimle koşarken hepsi de😃 öğretmeni biraz konuştu şuan elimi bırakmıyor. Maşallah diyim. Nazar değmesin inşallah 🧿 bizim için gerçekten çok korkutucu bir durumdu bu. Sürekli kaybolduğu için🤣🤣🤣
Ya da daha sınırları olan bir çocuk. Okula verdiğimde en uzun cümlesi anne gel di. Şuan baya arttı konuşması. Okulda olan şeyleri anlatıyor ya da gösteriyor🙈
Eşim başta çok kızdı okula verdik diye. Hatta ilk 2 ay okuldan alalım falan yaptı. Ama şuan sor. İyiki gidiyor diyor🤣🤣🤣
Bu arada bakıcıyı kesinlikle düşünmedim bile. Psikiyatri doktoru önerisiyle okula yazdırdık zaten. Konuşma açısından. Yoksa özel eğitime gidecekti. İyi ki de öyle yaptım🙈🙈 şuan daha tam açılmadı ama az kaldı açılır yakında tamamen konuşması 🙈🙈