tubayday ilk zamanlar bende çok ağlıyordum 😂😂😂😂 yol ortasında, iş esnasında falan 😂😂😂eve öğlen geliyorum ev boş. Önceden her sabah 10 da beraber kahvaltı ederdik (şöförüz) Eşim oğlum ben. Şuan işten eve geliyoruz. Eşimle baş başa kaldık. Hatta bazen böyle güzel bir şey olunca eşim hala çok içerleniyor. Haftasonu oğlumada alalım. O da yesin. Boğazımdan geçiyor ama nasıl geçiyor diyor. Ama onun dışında alıştık. Bize de gerçekten çok iyi geldi 🙈
İlk zamanlar ağlar. Sonuçta Oryantasyon sürecini ilerletmeden direk başlamak zorunda kaldı. Çok üzülmeyin. Okulda ağlamaz zaten korkmayın. 3. Kişi baktığı için alışmıştır. Ama güvenli bağlanma olmadan gittiği için başta zorlanır. 1ayın sonunda rahatlarsınız iyice🙈🙈🙈 inşallah güzel ve hızlı geçer alışma süreciniz. Hakkınızda hayırlısı olsun.