tubayday 27. Ayda yazdırdım bende. Öncesinde 1 ay kardeşim baktı. O mesela beslenmeye dikkat ederdi. Ya da ekrana dikkat ederdi. Her gün dışarı çıkarırdı. Bu arada kardeşim erkek 😃 öğlen zaten eve geliyordum sabah akşam bakıyordu. Sonra kreşe yazdırdım. Oryantasyon döneminde yine kardeşim götürüp getirdi. Rahat alıştı. Şuan 32 buçuk aylık. İyi ki vermişim diyorum. Evdeki çocukla, okuldaki çocuk arasında uçurum var. Bu arada oğlum aşırı sosyal bir çocuk ona rağmen okulun çok etkisi oldu.
1 ay denemeden bir şey anlayamazsınız ama. Çünkü oryantasyon dönemi zaten ortalama 1 ay sürüyor. 1 haftada alışsa bile tüm gün saatini tolere etme süreci bilimsel olarak 1 ay civarı sürüyor.