Güzel çocuklarım İpek ve Erdem,
Sizleri çok seviyorum. Canımın neşesi, ruhumun güneşisiniz. Sizsiz bu dünyada bu güne kadar hangi anlam için yaşamışım bilmiyorum. Size iyi bir anne olmaya, sizi de iyi birer evlat, iyi birer insan olarak yetiştirmeye çalışacağım.
Şunu bilin ki ne olursa olsun sizin yanınızda olacak ve elinizi tutacağım. Yüzünüz gölgelendiği an bi bakmışsınız size güneşi getirmiştim. Gözleriniz nemlendiği an bi bakmışsınız size pamuk tarlaları getirmişim. Umarım bu dediklerimi bu zaman içerisinde yapabilmişimdir. Eğer bir gün bu notunu okursanız bilin ki hep sizin ayakta, dimdik, sağlam durmanız; iyi ve güzel insanlar olmanız için çabaladım. Eğer bu çaba içerisinde bir kez bile olsa sizi kırdıysam beni hoşgörün canlarım. Eğer sizin de buraya not bırakma imkanınız olursa, başarılı olup olmadığımı yazın olur mu?
Sizleri canımdan çok seviyorum canparelerim…