octaviablakee Canım evlatlarım. Sizleri çok seviyorum. Size bakmaya kıyamıyorum baktıkça da doyamıyorum. Hayatınızın ne kadarında varız bilmiyorum ama geçirdiğimiz her gün çok güzel ve çok özel. Bunun için çok minnet doluyum. Siz benim dilimde olan en güzel şarkısınız. Umudum, yarınlarım…
Hep hayal ederdim nasıl olacaksınız, kime benzeyeceksiniz diye. Siz benim hayal ettiğimden de öte güzellikte evlatlarsınız. Size olan sevgimi hangi kelimeyle anlatabilirim bilmiyorum ama sizleri çok seviyorum. Hep yan yana olduğumuz, düştüğümüzde daha sıkı birbirimize sarıldığımız, ağlarken kahkahalarla güldüğümüz, sevinçten zıpladığımız, yağmurda dans ettiğimiz nice nice güzel günler geçirmeyi temenni ediyorum. Size söylemek istediğim çok şey var. Ama en büyük öğütüm şudur: Hayat bir yoldur çocuklar, bir yarış değil. Kimseyle aşık atmayın. Herkesin yaşam standartları farklı. Asla kendinizi başkalarıyla kıyaslamayın; kendinizin, değerinizin farkında olun. Siz kimseyle kıyaslanamayacak kadar görkemli bireylersiniz. Üzülmenizi hiçbir zaman istemem, istemiyorum da ama üzüleceğiniz zamanlar da olacak. Hayat bu. O üzüldüğünüz şeye birkaç zaman sonra güleceksiniz, nerden biliyorsun anne demeyin. Anneler bilir. 🥹Ben düştüğünüzde, ağladığınızda, güldüğünüzde, üzüldüğünüzde, kırıldığınızda hep bir adım arkanızda olacağım. İsterseniz de yanınızda dururum. Siz nasıl isterseniz öyle yaparım. 🫶🏻Yol sizin yolunuz, hep aydınlık, güzellik, huzur dolu yollara, yarınlara adım atın. Ben sizi aynı karın içinde büyüttüm. Kardeş ne demek? Karındaş demek. Çok iyi kardeş olun birbirinize. Çok sevin, sayın, hoşgörün birbirinizi.🤍 Bir gün bu dünyadan ayrılmak zorunda kalacağım. Belki üzüldüğünüz bir an olacak belki de keşke annem burda olsaydı diyeceksiniz ama yanınızda olamayacağım. O vakit gökyüzüne bakın. Kendinize kocaman büyük bir yıldız seçin. Ama böyle gökyüzünde en göz alıcı en görkemli, ışık saçan bir yıldız olsun olur mu? İşte o yıldız sizsiniz. O kadar görkemli ve parlak. Hiçbirşeyin sizden daha değerli daha kıymetli olduğunu sakın düşünmeyin. Ben hep oralardan sizi izliyor olacağım belki de. Kendinize çok çok iyi bakın. Arada daralırsanız gökyüzüne de bakın. Belki ben oralarda bir yerlerde olurum. Sizleri kelimelerle ifade edemeyecek kadar çok seviyorum canlarım. 🥹💙🥰
Sizi çok seven anneniz.
Çok duygusallaştım yazarken. 😢