octaviablakee
Koşarak bana gelişin var, küçücük kollarınla sarılışın, sessizce göğsümde yatışın, elinde arabalarınla kendi dünyanda kayboluşun..
Büyüyeceksin, bir gün bana çok da ihtiyacın kalmayacak. Sorun değil ama bil kim olursan ol, ne yaparsan yap ben senin arkandayım.
İyi ol, kendin ol, kimse için kendinden vazgeçme. Gerisi hallolur elbet.
Sen bu satırları okurken ben yaşlanmış olacağım ama sana olan sevgim hiç eksilmeyecek ve hiç değişmeyecek.
Sen benim hayatıma gelen en güzel şeysin Asil oğlan. 🖤
Yolun nereye giderse gitsin gökyüzüne baktığında çok sevdiğin yıldızların
altındayız. ✨
İyi ki varsın oğlum. 🤞🏻😻