octaviablakee
Canım kızım, ay kızım; zaman ne hızlı geçti, bu yazıyı yazdığımda 15 aylık bile değildin, bak şimdi 20 yaşındasın. Bana sabrı, şefkati, aşkı yeniden öğreten çiçeğim, sana bu hayatın kötü yanlarını hissettirmeden sadece güzellikleri göstermek için çabalayan bir annen baban olduğunu hiç unutma. Hatalar yapacaksın “ailem duyarsa kızar” değil “aileme söyleyip birlikte halletmeliyiz” diye düşünmen için çok çabalıyoruz. Biz hep yanındayız. Seni çok çok seviyoruz 💜