Kızım 7 yaşında yürüteç kullandım ailemden uzak desteksizdim hakkarideydik o zaman eşim gidip 15 gün gelmediği oluyordu afedersiniz wc ye zor gidiyordum gidebilmek için 4 aylıktan kısa kısa koydum yürütece 11 aylıkta yürüdü şimdi oğlum 5 aylık onu da koyuyorum o ablası kadar sevmedi ama mecbur kalıp kısa kısa koyuyorum eskiler hep koyuyormuş bizi de koymuşlar vaktiyle sağlıklıyız çok şükür çocuğa özgürlük tanıyor özgüven de veriyor ve yürümeye heveslendiriyor bence çocuğum yürümüyor yürümedigi için yürüteç aldım 10 aydan sonra gibi çok kişiden de duydum