Ben de aşırı karşıydım hatta 10.aya kadar direndim sonra eşim gitti aldı geldi eğer dedim parmak ucu yürüdüğünü falan görürsem balkondan atarım dedim çok şükür öyle bir sıkıntı yok şu anda, çok oturtmuyorum mecbur kalırsam benim bebeğim hep ayakta durmak isteyen bi bebek ellerimden tutup yürütün diyor 7 aylıktan beri o yüzden alındı açıkçası