otuznisan Yürüteç sizce yararlı mı zararlı mı? Faydasını gördüm diyen var mı? Gerçekten geç yürümeye sebep oluyor mu?
12betul otuznisan 3 çocuğumda da kullandım . İlki 12 aylık İkincisi 9,5 aylık Son numara 13 aylık yürüdü . Yani hepsine aynı ölçüde yaklaşık aynı aylarda kullandım . Zaten saatlerce bırakmadım ama kullandım . Yürümesini bacak yapısını vs etkilemedi . Yani araştırıp yada deneyimlenerek size hangisi mantıklı geliyorsa onu yapın . Çünkü illa benim yaptığım doğru diye birley diyemem .
symstf otuznisan ya bu birazda bebekle alakalı ya. Bizde kullanıyoruz yaklaşık 1 buçuk aydır. Uzun zamandır bir yerlere tutunup yürüyordu daha geçen gün 3-4 adım attı ilk defa yürüteçsiz veya biz destek olmadan kendi başına. Yürümesine faydası veya zararı oldu diyemem. Hee ben mesela şöyke birşey yapıyordum. Yürütece koydum oğlumu baktım bacakları çok havadaysa veya anca parmak uçları yetiyorsa hemen yürütecin ayarını alt kademeye düşürdüm yani oturduğunda dizleri hafif büküyordu yğrümek istediğinde mecbur kendi ayaklarının üstüne basıp ilerlemesi gerekiyordu.
arzusssss Kızım 6 yaşında kullanmıştık sıkıntı olmadı çok seviyordu evin içinde ordan oraya geziyordu 12,5 aylıkken yürüdü. Şimdi 8 aylık ikinci kızım onu da koyuyorum yavaş yavaş sürüyor sevdi o da umarım bunda da sıkıntı olmaz
otuznisan arzusssss ya bende kullanıyorum ama etraftan sürekli koyma zaten emeklemiyor geç yürür falan diyolar. Sizlere de bi sormak istedim
ceylanco Biz kullandık 10.5 aylıgız hala bazen biniyor bebegim bir zararı olmadıı hatta cok seviyo bence yürümesine etki ediyo gibi geliyo bana cünkü suan yürümeye az kaldı
otuznisan ceylanco bende kullanıyorum işim olduğunda bir tek onda duruyor. Sadece etraftan yürümesini geciktirir laflarını duyunca sizlere sormak istedim
otuznisan beybitolat benim kızım çok sevdi. Tembelleştirir mi diye düşünüyorum. Ama çocuğunu böyle büyüten çok anne var
otuznisan 12betul demekki geç yürümesini falan etkilemiyor. Bende koyuyorum memnunumda sadece söylenen laflardan etkilendim. Koymasam mı yürümesini geciktirir mi falan diye
otuznisan seros3535 yürüme arkadaşını hiç sevmedi. Ellerinden tutup öyle de yürütüyorum ama işim olunca mecbur koyuyorum yürüteçe
otuznisan symstf kızımın yürüteci de tam dediğiniz ayarda. Umarım faydası olur. Çok seviyor. Emeklemiyor daha. Sadece sıralıyor yeni yeni tutunup kalkmaya başladı. Tembel yapar diyenler oluyor o yüzden arada kaldım. Yürüme arkadaşını hiç sevmedi.
annelikyolculugumm otuznisan her çocuk emekleyecek diye bir şey de yok yeğenim emeklemeden direkt yürüdü kucağımızda sürekli dik durmak istiyordu yere koyduğumuzda duruyordu arada yuvarlanıyordu sadece. Hoppala almıştık onda zıplıyordu ara ara sonra destek verdik yurumeye çok hevesliydi emeklemeden yürüdü. Tamamen çocuğa bağlı annelik içgüdünüz ne diyorsa onu yapın etrafa kulaklarınızı kapatın 🥰
arzusssss otuznisan doktorlar da önermiyor açıkçası (özellikle instagramda sayfası olan docdrfatihtekin) ama dediğim gibi ben bir sıkıntı yaşamadım
ceylanco otuznisan bence cok sacma sadece parmak ucuna basar vs deniyor bizzde aksine cok güzel dengesini sağlamaya çalışıyor
12betul otuznisan Kontrollü kullandıktan sonra ben de zarar olduğunu düşünmedim . Mesela 1 saat kalmadılar hep içinde işim oldukça koydum . Ayarı da parmak ucu gelecek şekilde değil tam tabanı yete değecek şekilde ayarladım hep
seros3535 otuznisan Valla ben benimkini saldım hep düştüyse hiç müdahale etmedim başına baş korumalığı taktım koltuklardan tutuna tutuna yürüdü bir iki adım derken yürümeye başladı tam 13 aylık daha fazla adım atmak için tutunmasını sağlamak için imkanlar sundum masayı sehpayı vs birbirine yakın tuttum
nurzeyd06 otuznisan 9 aylık bende koyuyorum 2 aydır çok seviyo bide benimki kucak delisi bende bi 10 15 dk nefes alıyorum işlerimi hallediyorum etrafımdaki herkes kullandı çocukları sağlıklı annem bizede kullanmış bi sorunumuz yok zaten saatlerce durmuyor max 15 dk 20 dk
otuznisan nurzeyd06 eskiden çok kullanan varmış etrafımda da var. Yeni nesil pek kullanmıyor sanırım. Doktorlar da önermiyormuş sanırım. Böyle bi söylenti yayıldı ya insan da arada kalıyor.
symstf otuznisan yeni tutunup kalkmaya başladıysa yürüme arkadaşı için erken sayılabilir çünkü ayakta durabilseler bile dengelerini sağlamaları kolay olmuyor birde yürüme arkadaşına biraz ağırlık verdiklerinde ilerlediği için zor geliyordur. Ayakta durmaya biraz daha alıştığında ancak sever belki. Sadece yürüteçte eğer parmak ucuna basarak ilerliyorsa ve ya içe doğru basıyorsa ona dikkat edin o zaman kullanmayın derim.
uykusuzmom_ 12betul @otuznisan Bende bu şekilde kullanıyorum umarım bir yan etkisi olmaz olacağını da düşünmüyorum açıkçası sadece mutfakta yemek yaparken veya çamaşır katlarken gibi koyuyorum bu kadar ayak tabanı da yere değiyor tamamen
otuznisan 12betul demekki yürümesi yine çocuğa bağlı. Öyle aman aman bir zararı yok yani 3 çocuk büyütmüş bir annesiniz sonuçta
sonnenblume otuznisan çevremdeki birçok kişi kullandı. Bir zararını görmedik. Ben de oğluma kullanıyorum. Ayakları üzerinde durmayı hep çok seven bir bebekti. Doğduğundan beri yüzüstü durmayı hiç sevmedi. 6 aydan beri yürütece bindiriyorum. Şuan 10 aylık. Tabi başlarda sadece 5-10 dk koyuyordum. Tuvalete gideceksem ya da üzerindeki müzikler dikkatini çekiyor hevesleniyor diye. Şimdi yine gün içinde toplam yarım saat filan biniyor. Ama en azından yemek yaparken ya da kısa süreli işim varsa koyuyorum. Çok keyif alıyor kendisi de 🙂 ben çamaşır sererken o da yanımda serdiklerimin kollarını yakalayıp alıp kaçıyor 🙂 odaları tek başına geziyor çağırınca hemen geliyor çok mutlu oluyor. Uzun süre kalmadığı sürece ve kademesi uygun olduğu sürece bence sorun olmayacaktır. Ki uzun süre kalmak istemiyor sıkılıyorlar. ☺️
otuznisan sonnenblume bende öyle yapıyorum. Diğer türlü çok zor oluyor. Ona koyunca mutlu oluyor peşimde geziyor. Yorulunca falan ağlıyor zaten öyle alıyorum. Peki bazı kesim neden yürütece bu kadar zıt onu anlamıyorum
otuznisan seros3535 11 aylığız bizde. Emekleme falan da yok geç yürümesinden endişe ediyorum o yüzden bu yürüteç mevzunu da açmak istedim. Etkisi var mı yok mu diye