12betul ben de çay bardağı ölçüsü ile yapıyorum. Kilo aldı kızım onunla. Çünkü yemesi çok az. Emmesi de öyle aman aman değil. 17,5 aylık kıyafetle 9500 az önce tarttım evdeki dijital tartı ile. 2 hafta falan yemedi bitmişti yapamadım araya hastalık girdi falan. Hiç almamış o arada. Hatta biraz da vermiş😏