Selam kızlar
Herkesin bildiği hatta birçok kişinin uyguladığı ;
Hastalanmayan çocuk sayfasında ki atom karışımını bugün hazırladım .
Tadı şekerli ezme sevenler için kahvaltılık resmen ben beğendim 😊
Kızımın güncel kilosu 9.600 aç karnına sabah
Akşam 9.800
Bakalım fayda sağlayacak mı ?
Yemek yemesinde sorun yok çok şükür
Şu ara azı diş uğruna iştah kayıplarımız oldu ama toparladık sayılır .
Ya en azından kilo almasa da bu atomla bağışıklığı atomu parçalar resmen en azından olaya böyle bakacağım 😅
Benim gibi denemek isteyenler için
Tekrar güncelleme yaparım .
Ben fincan ölçüsü kullandım (Tarifte 1 su bardağı yazıyordu ) ve yarım litrelik konserve kavanozu doldu resmen
Kızım 15. Ayına yaklaştığı için uzun kalmasın bittikçe tazelerim dedim .
Bakalım yaşayıp göreceğiz 😊
Hadi bakalım hayırlısı ya Allah bismillah diyelim o zaman skskks