Kisirvetursu değişik bir örnek olacak ama kızım 9 aylık ve alerjik bi bebek.
3 aylıkken öğrendik, anne sütü aldığı için süt ürünleri, yumurta diyeti yaptım 6 ay oldu.
Hala diyet yapıyorum ve daha çok Vegan besleniyorum 🥲
Kızım olmadan önce asla yapamam derdim tatlısız, peynirsiz,yoğurtsuz duramam derdim.
Tabi evlat söz konusu olunca her şeyi yapıyoruz🥹
Yani burda en önemlisi tatlıyı kesmemle birlikte hamile kaldığım kilodan da 6 kilo daha verdim.
Siz tabiki peyniri, yoğurdu, sütü eksik etmeyin.
Kalsiyumunuzu alın ama önce kendinizi ikna edin.
Bence misal zaruri sebep varmış gibi davranın
Tatlıyı, hamurişini azaltın
Mesela benim özellikle diyete başladığım zamanlar iştahım çok açıktı çünkü bebek emziriyordum yani tatlıyı felan kestim ama normal yemeğimi baya yiyordum hala da öyleyim 😅
Siz bunun yanına sporu da eklersiniz müthiş olur 👌