Aslında işin içine diyetisyen girdi mi insan daha motive hissedip yapıyor. Bende sürekli veremiyorum derdim diyetisyene gittim çok güzel kilo vermiştim. Doğumdan sonra emzirirken çoğunu geri aldım ama hepsini almamak için yeniden diyete başladım. Ama önce kendim vermeye çalışacağım. Benimde midem büyüdüğü için çokyiyırum yemek istiyorum. Ben de o yüzden eve kesinlikle aburcubur, sağlıksız şeyleri almamaya karar verdim. Birde çok saçma gelecek ama ben sabah kalkınca niyet ediyorum. Bugün sağlıksız besinler yemeyeceğime sağlıklı besleneceğime niyet ediyorum Allah ım sen yardım et diyorum ve o gün gerçekten de psikolojik olarak canım istemiyor yemiyorum. Ha istesede niyet ettiğin için mecbur yemiyorum 🤣 bende bayağ işe yarıyor mide küçülene kadar bu şekilde sonra zaten alışılır vücut az yemeye