Bizimde 2 ay sonra nişan var zorluyorum 3 gündür diyetteyim emzirdigim icin cok sıkı yapmıyorum tabi diyet değişde saglıklı beslenmeye baslamak gibi oldu. Denildigi gibi asla paketli gıda yok abur cubur çikolata vs yok ekmegi de kestim kepekli galeta yiyorum 1 tane yerine. Aksam yemeginden sonra da cay faslı falan yok geceye dogru kefir belki yanına meyve gece emzirmeye kalktıgım icin. Yürüyüse çıkıyorum bebisle belli saati yok hareketsizlikten iyidir diye